понеділок, 22 січня 2024 р.

Моя Україна - єдина і вільна, я з нею пов'язую долю свою

 

22 січня 1919 року на Софійському майдані Києва було проголошено Акт Злуки Української Народної Республіки та Західно-Української Народної Республіки.
Возз’єднання українських земель навічно увійшло в історію України величним національним святом - Днем Соборності України.
Сьогодні День Соборності є надзвичайно актуальним та одним із найважливіших пам’ятних днів для нашої Батьківщини. Це нагадування кожному українцю про те, що сила нашої держави - у нашій єдності та соборності українських земель.
 З нагоди Дня Соборності України в бібліотеці була оформлена книжково-ілюстративна виставка "Свята моя земля, велична Україна"та в ліцеї КПІ з учнями 8-Б класу бібліотекар провела годину інформації "Моя Україна - єдина і вільна, я з нею пов'язую долю свою".

Немає коментарів:

Дописати коментар