середу, 8 вересня 2021 р.

Спорт - це моє життя

Всім відомо, що найціннішим скарбом для людини є здоров'я, а кращим другом здоров'я був і залишається спорт. Доброю традицією стало проведення в районі тижня фізичної культури і спорту, присвяченого Дню фізкультури і спорту. Це свято всіх прихильників здорового способу життя, фізкультурників, спортсменів, ветеранів спорту.
В рамках проведення тижня фізичної культури в бібліотеці пройшов урок здоров'я, на якому були присутні учні 4-Б класу 149 школи.
Бібліотекар розповіла дітям про історію виникнення спортивних змагань, про види спорту, олімпіади та найкращих спортсменів України, провела бесіду "Здоровим бути модно", присвячену пропаганді активного здорового способу життя. Учні приймали активну участь у грі "Спортивні прислів'я", в дидактичних іграх "Види спорту" та "Спортивний інвентар", а також у вікторині "Знавці спорту".                                                                

Немає коментарів:

Дописати коментар