суботу, 7 квітня 2018 р.

Про здоров'я треба знати, про здоров'я треба дбати

7 квітня міжнародне співтовариство відзначає Всесвітній день здоров'я. Це свято було засновано на честь створення Всесвітньої організації охорони здоров'я, яка об'єднала у своїх рядах представників 191 держави світу.
Мета цього дня - привернути увагу громадськості до питань охорони здоров'я, залучення підростаючого покоління до здорового способу життя.
Цьогоріч Всесвітній день здоров'я присвячено проблемі діабету. За даними Міжнародної діабетичної організації в Україні торік зареєстровано понад 2,7 мільйона хворих.
Здавалося б, ХХІ століття - потужний науковий прорив і час стрімкого розвитку технологій, але на сьогодні, за даними ВООЗ, діабет набуває справжньої епідемії - 300 мільйонів людей хворіють на діабет і, за прогнозами експертів, протягом 30 років це число збільшиться вдвічі.
5-го квітня в бібліотеці пройшов захід, присвячений Дню здоров'я - абетка здоров'я , на якому були присутні учні 2-х класів 164 школи.
Бібліотекар продемонструвала дітям книжки з тематичної полиці "Рости здоровим, малючок", провела бесіду-діалог "Правила здорового способу життя", вікторину "Веселі поради лікаря "Будьздоровчика"та зачитала гумористичне оповідання Г.Остера "Як Петьку вивчали". Діти із задоволенням відгадували загадки про органи людини та інфекційні хвороби.
 


Немає коментарів:

Дописати коментар