понеділок, 12 вересня 2016 р.

Іван Франко - Великий Каменяр

У 2016 році Україна і світова спільнота відзначає 160 - річчя з дня народження Івана Франка. Найвагоміші здобутки української літератури пов'язані з діяльністю
Івана Франка - українського поета, прозаїка, публіциста, літературного критика, який поєднував у собі енциклопедичні знання і новаторство, багатогранність літературних, наукових та суспільних інтересів.  Іван Франко  дуже любив дітей і у його літературній спадщині значне місце посідають твори для дітей і про дітей."Життя, - говорив Франко, - мені мало всміхалось, а діти були тим весняним сонячним промінням, яке зігрівало моє серце".                                                                            
З нагоди цієї дати в бібліотеці була представлена книжкова виставка "Іван Франко - Великий Каменяр", а також пройшов масовий захід "Слово Франка - взірець і мірило". 
На заході були присутні учні 5-х класів ліцею КПІ, які з зацікавленістю слухали доповідь бібліотекаря про життєвий і творчий шлях Великого
 Каменяра.
Як вітання ювіляру звучали поезії у виконанні учнів.        
Учні  мали змогу переглянути літературу з книжкової виставки.
Література з книжкової виставки:       
                                   
1. Павличко, Д. "Зів'яле листя" Івана Франка : літературознавче дослідження / Д.Павличко. -  Київ: Веселка, 2006. -  23 с.
2. Павличко, Д. Іван Франко - будівничий української державності: есе /Д.Павличко -  Київ: Веселка, 2006. -  40 с.
3. Тихолоз, Н.Б. Ізмарагди Франкового казкосвіту. Іван франко ( текст): літературознавче дослідження / Н.Б.Тихолоз. -  Київ: Веселка, 2006. -  47 с.
4. Українські письменники ( Текст) : Біографії, огляди творчості, літ.напрямки і течії, літературознав.словник: довідник. - Київ: Велес, 2011. -368 с.: портр.
5. Франко, І.Я. Абу-Касимові капці: Арабська казка / Худож. А.Кальченко. -  Київ: Махаон, 2003. -  111 с.: іл.
6. Франко, І.Я. Вірші; Оповідання (текст) / І.Я.Франко; іл.О.Перепелиці. -  Донецьк: БАО, 2007. -  283 с.: портр.
7. Франко, І. Захар Беркут: образ громадського життя Карпатської Русі в ХІІІ віці: повість / І.Франко; іл. В.Литвиненка. -  Київ: Велес, 2007. - 239 с.
8. Франко, І.Я. Земле, моя всеплодющая мати ... : Вірші, оповідання, казки / Упоряд., текстолог, підгот. та передм. Н.Вишневської; Мал. В.Лопати. - Київ: Веселка, 2000. -  400с.: іл.
9. Франко, І.Я. Казки (текст): Лис Микита; Коли ще звірі говорили / І.Я.Франко; худож. С.Артюшенко. -  Київ: Веселка, 2008. - 214 с.: іл.
10. Франко, І. Лель і Полель: сучасна повість: пер.з пол. / І.Франко; післям. І.Пасемка; мал. А.Базилевича. -  Київ: Веселка, 2005. - 198 с.: іл., портр.
11. Франко, І.Я. Лис Микита: Казка / Худож.С.Артюшенко. -  Київ: Веселка, 1991. - 127 с.: іл.
12. Франко, І.Я. Малий Мирон: Оповідання для молодш. шкільного віку / Упоряд. і авт. вступ. статті А.М.Халімончук; Худож. С.Караффа-Корбут. - Львів: Каменяр, 1978. -  60 с.: іл.
13. Франко, І. Перехресні стежки ( Текст) / І.Франко; упоряд., передмова та прим. І.М.Андрусяка. -  Харків: Ранок, 2009. -  335 с.
14. Франко, І. Поезія; Іван Вишенський; Мойсей; Перехресні стежки: поеми, повість / І.Франко; передм. О.В.Осадчої. - Київ: Наукова думка, 2007. - 433 с.
15. Франко, І.Я. Поетичні твори ( Текст) / Франко, Іван Якович. - Київ: Велес, 2009. -  159 с.
16. Франко, І.Я. Украдене щастя / І.Я.Франко. -  Харків: Фоліо, 2005. - 415 с.: іл.
17. Франко, І.Я. Україно, моя сердечна нене: вірші та поеми / І.Я.Франко. - Київ: Велес, 2007. -  190 с.


Немає коментарів:

Дописати коментар