четвер, 7 квітня 2016 р.

7 квітня - Всесвітній день здоров'я

Хто здоров'я не цінує,
В того вибору нема:
Або він життя змарнує,
Або те його злама.
Ну, а хто здоров'я важить,
До краплини зберіга,
Той вам з радістю покаже,
            Де черпається снага!      



Всесвітній день здоров'я-2016 проходить під гаслом"Переможемо діабет!"

Щорічно 7 квітня, в день створення в 1948 році Всесвітньої організації охорони здоров'я, відзначається Всесвітній день здоров'я.
Його мета - допомогти людям зрозуміти цінність свого здоров'я.Адже, як відомо, здоров'я - це найбільша цінність у житті людини.
Всесвітній день здоров'я - це глобальна кампанія, яка спрямована на привернення уваги кожного жителя нашої планети до проблем здоров'я та охорони здоров'я з метою проведення спільних дій для захисту здоров'я і благополуччя людей.
Здоров'я може мати дуже дорогу ціну. І в основному це стосується спроб повернути його на своє місце.
У Всесвітній день здоров'я ми бажаємо всім його надійного зберігання. Всім хворим - якнайшвидшого одужання. Медикам - хорошої матеріальної і технічної бази.Всім нам - бути здоровими і життєрадісними. З святом Вас!
Інтернет ресурси:https://www.google.com.ua

Немає коментарів:

Дописати коментар