середу, 7 квітня 2021 р.

Про здорров'я треба знати, про здоров'я треба дбати

                                                                                     

Щороку, 7 квітня міжнародне співтовариство відзначає Всесвітній день здоров'я. 
Здоровий спосіб життя сьогодні - це вимога часу. Бути здоровим - це актуально, модно і престижно. Сучасний світ відкриває перед нами великі можливості, ми поспішаємо жити, не замислюючись над тим, що іноді потрібно зупинитися, потурбуватися про себе, про своє життя, лише здорова людина відчуває себе повноцінною особистістю, і лише здорова людина приносить користь суспільству. Здоров'я - одна з основних умов щастя людини. 


                                    Пропонуємо вашій увазі 
                  "Абетку здоров'я розумника Знайка".

А - Аптечка. Всі ліки мають зберігатися в ній.
Б - Безпека в школі і дома.
В - Вода - основа життя людини.
Г - Громовиця - небезпечне явище для людини.
Д - Доброзичливість - основа гарних взаємин між людьми.
Е - Електричний струм - уникай його ураження.
Є - Євген дбає про своє здоров'я.
Ж - Життя. Ми живемо не для того, щоб їсти, а їмо для того, щоб жити.
З - Загартування за допомогою води, сонця, повітря.
И - И-и-и! Які у вас страхи? Чого боїшся ти?
І - Інфекційні хвороби знай і себе оберігай.
Ї - Їжа - джерело тепла, енергії та здоров'я людини.
К - Корисні поради! Крижана вода безпечна лише для моржів та білих ведмедів.
Л - Лікар-педіатр турбується про твоє здоров'я.
М - Мікроорганізми шкідливі - віруси, бактерії, мікроби.
Н - Настрій. Починай кожен день з усмішки.
О - Органи чуття (очі, вуха, язик, ніс, шкіра). Бережи їх!
П - Поведінка. Щоб мати здорову душу, роби добрі справи, здійснюй гарні вчинки, поводься чемно!
Р - Рух - це життя.
С - Самомасаж - корисний для вух, носа та очей.
Т - Травматизм - від недотримання техніки безпеки.
У - Узвар - корисний вітамінний напій українців.
Ф - Фрукти - вітаміни для здоров'я.
Х - Харчування має бути різноманітним.
Ц - Цьомати маму щодня - велика радість!
Ч - Чистота - складова здоров'я.
Ш - Швидка медична допомога 103.
Щ - Щеплення - профілактика інфекційних хвороб.
Ю - Юність - пора дорослішання.
Я - Язик - орган смаку людини.


                                                                    Бережи здоров'я змалку,
                                                                    Бо хазяїн тіла - ти.
                                                                    Щоб життя прожити довге,
                                                                    Себе треба берегти.

                           Правила "Здоровійка".
                 1. Міцний сон - запорука здоров'я.
                 2. Провітрювай кімнату.
                 3. Щоранку роби зарядку.
                 4. Влітку ходи босоніж.
                 5. Роби холодні обтирання.
                 6. Обов'язково снідай.
                 7. Готуючи уроки - сиди правильно.
                 8. Дбай про гігієну тіла.
                 9. Частіше мий руки.
                10. Не читай у ліжку.
                11. Активний відпочинок ( рухливі ігри, катання на велосипеді, 
                     ковзанах, лижах, плавання) - додають здоров'я.
                12. В фізичній праці - довголіття людини.   


"Народ скаже - як зав'яже" - народні приказки про здоров'я.

1. Люди часто хворіють, бо берегтися не вміють.
2. Як немає сили, то й світ немилий.
3. Хвороб безліч, а здоров'я одне.
4. Бережіть здоров'я - його в крамниці не купиш.
5. Вартість здоров'я знає лише той, хто його втратив.
6. Здоровому все добре.
7. Здоров'я більш варте, як багатство.          
                                                                               
                                                                                                   
                                                                            
      
            
            


Немає коментарів:

Дописати коментар