Метою Дня боротьби за права інвалідів є сприяння більш глибокому розумінню проблем, пов'язаних з інвалідністю, і мобілізація підтримки прав, гідності і благополуччя інвалідів. Люди з обмеженими можливостями мають такі ж права на працевлаштування, доступну освіту і інфраструктуру, як і інші категорії громадян. На жаль, життя людей з обмеженими фізичними можливостями продовжує залишатися дуже складним. Такі проблеми, як недолік спецпристосувань для пересування, складність отримання освіти, брак робочих місць і невелика грошова допомога, позбавляють інвалідів можливості вести повноцінний спосіб життя й ізолюють їх від суспільства.
Тим часом, хоча інваліди обмежені фізічно, вони безмежні у своїх здібностях, талантах і прагненні до самовираження. Завдяки величезній силі духу й волі, вони досягають успіхів у найрізноманітніших сферах: підприємницькій діяльності, науці, мистецтві, художній творчості, спорті. Час показав, що дуже часто люди з обмеженими фізичними можливостями можуть досягти навіть більшого, ніж зовсім здорові люди.
Люди з обмеженими можливостями є повноцінними членами суспільства, однак часто їх права порушуються більше, ніж права інших людей. Міжнародний день боротьби за права інвалідів - це спосіб привернути увагу суспільства до проблем цих людей.
Нова українська школа стає ближчою для дітей з особливими освітніми потребами. Відтепер діти з інвалідністю зможуть навчатися у звичайній школі і, в результаті, будуть краще інтегровані у суспільство. Інклюзивне навчання передбачає, що учні з особливими освітніми потребами будуть навчатися в звичайній школі, що є ближчою до дому. Це є альтернативою старій інтернатній системі, коли вони утримуються та навчаються окремо від інших дітей, або домашньому та індивідуальному навчанню. В новій системі йдеться про створення в спільному просторі особливого підходу, який передбачає індивідуальний план розвитку та спеціально облаштоване місце і належні умови для такої дитини. Діти мають повне право здобувати освіту в усіх навчальних закладах, зокрема й безоплатно в державних та комунальних, незалежно від «встановлення інвалідності». В свою чергу у школах може бути створений інклюзивний клас. Дитина-інвалід має право на особливе піклування та умови життя, які забезпечують ії гідність та участь у житті суспільства.
Джерело: інтернет-ресурси
Немає коментарів:
Дописати коментар