пʼятницю, 27 серпня 2021 р.

Апостол духу, каменяр Іван Франко

 

27 серпня виповнюється  165 років з дня народження видатного українського письменника, поета, драматурга та публіциста Івана Яковича Франка.

Літературна спадщина такої геніальної особистості як Іван Франко є золотим фондом України. Його твори вчать нас думати, розуміти та відчувати, а також позиціонувати себе нацією, гідної поваги та захоплення. Кожен твір письменника - це ідея загальнонаціональної єдності та автентичності.

До ювілею письменника в бібліотеці була представлена книжкова виставка "Іван Франко - Великий Каменяр".

                                                                

     
      
Література з книжкової виставки:
1. Гундорова, Т.І. "Я єсть мужик, пролог, не епілог..." : літ. портрет Івана Франка / Т. І. Гундорова. - К.: Веселка, 2006. - 40 с.
2. Історія України в особах. ХІХ століття [Текст] / В.С. Шандра, Т.Б. Ананьєва, С.Г. Біленький та ін. : передм. В.С. Шандри. - Київ : Україна, 2015. - 367 с. : ілюстр., фотоілюстр., портр.
3. Павличко, Д. "Зів'яле листя" Івана Франка : літературознавче дослідження / Д.Павличко. -  Київ: Веселка, 2006. -  23 с.
4. Павличко, Д. Іван Франко - будівничий української державності: есе /Д.Павличко -  Київ: Веселка, 2006. -  40 с.
5. Тихолоз, Б.С. Франко від А до Я [Текст] / Тихолоз, Богдан Сергійович, Тихолоз, Наталя Богданівна. - Львів : Видавництво Старого Лева, 2016. - 71 с. : іл., портр.
6. Тихолоз, Н.Б. Ізмарагди Франкового казкосвіту. Іван франко ( текст): літературознавче дослідження / Н.Б.Тихолоз. -  Київ: Веселка, 2006. -  47 с.
7. Усі письменники і народна творчість [текст] : довідник / Н.І. Черноусова та ін. - К.: Майстер-клас, 2007-2008. - 863 с.
8. Франко, І.Я. Захар Беркут ; Сойчине крило [Текст] / Франко, Іван якович ; в оформ. обкл. використано роботу худож. Г.В. Якутовича. - Київ : Знання, 2018. - 239 с.
9. Франко, І.Я. Земле, моя всеплодющая мати ... : Вірші, оповідання, казки / Упоряд., текстолог, підгот. та передм. Н.Вишневської; Мал. В.Лопати. - Київ: Веселка, 2000. -  400с.: іл.
10. Франко, І. Лель і Полель: сучасна повість: пер.з пол. / І.Франко; післям. І.Пасемка; мал. А.Базилевича. -  Київ: Веселка, 2005. - 198 с.: іл., портр.
11. Франко, І.Я. Лис Микита: Казка / Худож.С.Артюшенко. -  Київ: Веселка, 1991. - 127 с.: іл.
12. Франко, І. Перехресні стежки ( Текст) / І.Франко; упоряд., передмова та прим. І.М.Андрусяка. -  Харків: Ранок, 2009. -  335 с.
13. Франко, І. Поезія; Іван Вишенський; Мойсей; Перехресні стежки: поеми, повість / І.Франко; передм. О.В.Осадчої. - Київ: Наукова думка, 2007. - 433 с.
14. Франко, І.Я. Поетичні твори ( Текст) / Франко, Іван Якович. - Київ: Велес, 2009. -  159 с.
15. Франко, І.Я. Украдене щастя / І.Я.Франко. -  Харків: Фоліо, 2005. - 415 с.: іл.
16. Франко, І.Я. Україно, моя сердечна нене: вірші та поеми / І.Я.Франко. - Київ: Велес, 2007. -  190 с.

Немає коментарів:

Дописати коментар